cümə axşamı 19 sentyabr 2024
Netflix Cənubi Koreyanın yeni filmlərinə 2,5 milyard dollar sərmayə qoyacaq
Netflix Cənubi Koreyanın yeni filmlərinə 2,5 milyard dollar sərmayə qoyacaq

Nəhəng yayımçı Netflix, növbəti dörd il ərzində Cənubi Koreyaya 2,5 milyard dollar (2 milyard funt sterlinq) sərmayə qoyacağını söylədi.

Firmanın baş icraçı direktoru Ted Sarandos bu barədə Vaşinqtonda Cənubi Koreya prezidenti Yoon Suk-yeol ilə görüşdükdən sonra açıqlama verib. Cənab Yoon hazırda ABŞ-da dövlət səfərindədir və onun çərşənbə günü prezident Co Baydenlə görüşü gözlənilir. Netflix Cənubi Koreya istehsalı, o cümlədən çox populyar olan Squid Game şousu ilə uğur qazandı.

Cənab Sarandos bildirib ki, pul Asiyanın dördüncü ən böyük iqtisadiyyatında film və televiziya şoularının çəkilməsinə xərclənəcək. “Biz bu qərarı qəbul edə bildik, çünki Koreya yaradıcı sənayesinin böyük hekayələr danışmağa davam edəcəyinə böyük inamımız var” dedi.

Cənab Sarandos əlavə edib ki, şirkət həmçinin "Prezidentin Koreya əyləncə sənayesinə olan sevgisindən və güclü dəstəyindən ilhamlanıb və Koreya dalğasını gücləndirib". Netflix sözçüsü BBC-nin bölgədəki digər potensial sərmayələr barədə sualına cavab olaraq şirkətin "hazırda əlavə edəcəyi heç bir şey olmadığını" söylədi.

2021-ci ildə Cənubi Koreya istehsalı olan Squid Game Netflix-in bütün zamanların ən populyar serialı oldu. Başlandıqdan sonra ilk 28 gündə 111 milyon istifadəçi tərəfindən yayımlandı. Veriliş Cənubi Koreya uşaq oyunları silsiləsində ölümcül twist ilə böyük pul mükafatı üçün yarışan borc içində olan insanların hekayəsindən bəhs edir.

Bu ilin əvvəlində Cənubi Koreyanın Physical 100 realiti-şousu platformanın bütün dünyada ingilis dilində olmayan ən çox baxılan şousu oldu. 190-dan çox ölkədə fəaliyyət göstərən Netflix indi Amazon, HBO və Disney daxil olmaqla axın rəqibləri ilə artan rəqabətlə üzləşir.

Daha çox abunəçi cəlb etmək üçün dünyanın onlarla ölkəsində qiymətləri aşağı saldı. Keçən həftə şirkət parol paylaşma ilə bağlı uzun müddətdir vəd etdiyi mübarizənin yaxın aylarda başlayacağını söylədi. Bu o deməkdir ki, hesablarını ailəsindən kənar insanlarla paylaşmaq istəyən abunəçilər əlavə ödənişlə üzləşəcəklər.

Netflix, ev təsərrüfatları artan xərclərlə mübarizə apardıqca kəskin şəkildə yavaşlayan və analitiklərin bəzi ən böyük bazarlarında doyma nöqtəsi kimi gördüklərinə çatan artımı yenidən alovlandırmağın yollarını axtarır.

Həmçini Bunları da oxuyun