cümə axşamı 19 sentyabr 2024
Effektiv rəqəmsal marketinq kanalları
Effektiv rəqəmsal marketinq kanalları

Bu gün rəqəmsal marketinq, internet marketinq, e-ticarətin fərqli adlar olduğunu, amma eyni işi gördüyünü düşünən inananlara rast gəlmək asandır. Yaxud sadəcə olaraq hesab edir ki, söhbət yalnız rəqəmsal formada biznes proseslərinin avtomatlaşdırılmasından gedir. Gəlin bu zəhlətökən anlaşılmazlığı düzəltmək üçün bunu anlayaq.

Rəqəmsal marketinq (rus dilində “rəqəmsal marketinq”, rəqəmsal marketinq də adlanır) İnternetdən istifadə edərək daha çox müştəri əldə etmək deyil, rəqəmsal texnologiyalardan istifadə edərək müştəri əldə etmək və saxlamaqdır.

Artıq qeyd etdiyiniz kimi, fərq belədir: heç kim reklamın yalnız İnternet vasitəsilə həyata keçiriləcəyini demir. Qlobal İnternetdən əlavə, rəqəmsal marketinq radio, televiziya və mobil texnologiyalardan istifadə edir. Başqa sözlə, proseslərin çoxu oflayn rejimdə baş verir.

Məsələn, küçələrdə rəqəmsal displeylər, mobil proqramlarda reklam, sms, mms bu cür təbliğat alətinə çevrilə bilər. Asiya ölkələrində bizim torpaqlarımızda kök sala bilməyən inanılmaz dərəcədə populyar QR kodlarını xatırlayın - bu həm də oflayn rəqəmsal marketinqin parlaq nümunəsidir.

Bütün deyilənləri ümumiləşdirmək üçün bu məqalə rəqəmsal kanalların istifadəsinə əsaslanan təşviq üsullarına diqqət yetirəcəkdir.

Bir az fon: termin yalnız 1980-ci illərdə ortaya çıxdı. Daha dəqiq desək, 1985-ci ildə bütün dünyada mütəxəssislərin rəqəmsal marketinqin əcdadı adlandırdıqları SoftAd Group yanaşmanın özünü yaratdı və onun adı beş ildən sonra icad edildi. O vaxtdan bəri SoftAd Group-un ideyası fəal şəkildə inkişaf edir.

İnternet-marketinqdən danışırıqsa, onda müasir lüğətlər bunu belə müəyyənləşdirir: bu, ənənəvi marketinqin bütün aspektləri və elementlərindən yalnız İnternetdə istifadə təcrübəsidir. Belə tədbirlərin keçirilməsində əsas məqsəd saytın potensial auditoriyasından maksimum effekt almaq və onu artırmaqdır.

İnteqrasiya edilmiş İnternet-marketinqi internetdəki bütün mövcud reklam və təşviqat kanallarından istifadə edir. Veb sayt trafikinin artırılması və satışın artırılması onlayn marketinqin məqsədidir və rəqəmsal strategiyalarla demək olar ki, bütün mümkün onlayn və oflayn resurslardan istifadə edilir.

Bəs Rəqəmsal Marketinq Kanalları hansılardır?
1. Google Adwords Reklamları 
1.1 Axtarış Reklamları (Axtarış Motoru Marketinqi – SEM) 
Rəqəmsal marketinqin ən əsas üsullarından biri axtarış motorlarının nəticələri arasında yer alan reklamlardır. Bu üsulla Google axtarış nəticələrinin yuxarı və aşağı hissəsində reklam yerləşdirməyə icazə verir. Axtarış reklamları müvafiq açar sözlər üzrə auditoriyaya çatmağın effektiv yoludur. Hər gün milyonlarla axtarışın edildiyi Google-da AdWords ilə hədəf auditoriyaya çatacaq doğru açar sözlərə verilən reklamlarla əhəmiyyətli uğurlar əldə edilə bilər. 
 
Məsələn, bu yaxınlarda evin yükünü daşımaqla bağlı problem yaşadım. Birbaşa Google-a girdim və "Bakı daxili yükdaşıma" üçün axtarış etdim və əlaqəli nəticələrdən 1-2 ə baxdım və bir şirkətlə razılaşdım.  
 
Axtarış reklamlarından, sosial mediadan və ya displey reklamlarından fərqli olaraq, ehtiyac yarandıqda potensial müştərilərinizə birbaşa müraciət edə bilərsiniz. Məqsədiniz lazım olan anda potensial müştərilərə çatmaqdırsa, axtarış reklamları sizin üçün doğru seçim olacaq. 
Axtarış reklamları necə işləyir?
Axtarış reklamları həmin açar sözlərə uyğun gələn axtarış sorğularında görünən açar sözlərə və mətn reklamlarına əsaslanır. Google, reklam verənlərdən axtarış motoru istifadəçilərinin reklamlara kliklənməsinə görə ödəniş edir. 
 
1.2 Görüntülü Reklamlar 
Bu üsul sizi Google-un reklam şəbəkəsində yayınlanan vebsaytlardakı reklam yerləri vasitəsilə təbliğ edir. Bu texnikada reklamlar hədəf auditoriyaya uyğun kateqoriyalardakı internet saytları ilə uyğunlaşdırılaraq yayımlanır. 
 
1.3 Video Reklamlar 
 Brendinizin tanıtımı üçün hazırlanmış videonu Youtube və Google Display Network daxilindəki internet saytlarında dərc edə bilərsiniz. Video reklamlar diqqət baxımından bir addım daha yaxşıdır. 
 
2. SEO (Axtarış Motorunun Optimizasiyası) 
Axtarış motorunun optimallaşdırılması; Saytınızın hədəflədiyiniz açar sözlərdə və axtarış nəticələrində daha yaxşı mövqedə olmasını təmin edəcək. SEO tədqiqatları axtarış motorlarına saytınızı daha asan və tez başa düşməyə imkan verir. Müvafiq açar sözlər üzərində ediləcək araşdırmalarla, saytınızı irəli çəkə bilərsiz. 

 

3. Sosial Media Marketinqi 
Sosial media platformaları internet istifadəçilərinin ən çox istifadə etdiyi platformalardan biridir. Hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün sosial mediadan istifadə, əlbəttə ki, başqa bir təsirli üsuldur. Markanıza və ya məhsulunuza ən uyğun platformaları müəyyən etmək və hədəf auditoriyanıza uyğun filtrasiya edərək bu platformalar daxilində reklam etmək, Bu, böyük auditoriyaya çatmağa imkan verəcək. 

 

4. Mobil Marketinq 
Mobil cihazların istifadəsi masaüstü cihazların istifadəsini çoxdan üstələyib. Keçən il Google “Öncə Mobil” konsepsiyasını tətbiq edərək mobil telefona verdiyi əhəmiyyəti nümayiş etdirdi. mobil marketinq; mobil cihazlar vasitəsilə həyata keçirilən fəaliyyətləri əhatə edir. SMS marketinqi uzun illərdir istifadə edilən bir üsul olaraq ağla gələn ilk üsullardan biridir. Bundan əlavə, mobil marketinq əsasən tətbiqlər vasitəsilə irəliləməyə meyllidir. Mobil proqramlar vasitəsilə müxtəlif xüsusiyyətlərə görə və ya yerləşdiyi yerə görə hədəf auditoriya müəyyən edərək marketinq fəaliyyətlərini inkişaf etdirə bilərsiniz. 
 

5. E-poçt Marketinqi 
Demək olar ki, hər kəs tərəfindən aktiv şəkildə istifadə edilən e-poçtlar insanlara birbaşa çatmaq üçün çox vacib bir vasitədir. E-poçt marketinqi uzun illərdir istifadə olunsa da, hələ də çox təsirli nəticələr əldə edə bilir. Bir çox istifadəçilər onlara aidiyyatı olmayan sahələrdə linkləri olan SPAM e-məktubları almaqdan narahatdırlar və bu e-poçtları açmadan silirlər. Bu səbəbdən e-mail marketinqi edərkən; doğru insanı hədəfə almaq, vaxtı yaxşı seçmək, məzmunu keyfiyyətli hazırlamaq və fərdiləşdirmək lazımdır. Bu şəkildə effektiv e-poçt marketinqi etməklə yaxşı nəticələr əldə etmək olar. 

 

6. Influencer Marketing 
Sosial medianın internetdəki mübahisəsiz gücünün əsas sütunları məzmun istehsalçılarıdır. Məzmun yaradıcıları həm böyük auditoriyaya, həm də daha kiçik auditoriyaya müraciət edənlər kimi öz auditoriyalarına əhəmiyyətli təsir göstərirlər. İnfluencer marketinqi məzmun istehsalçıları və brendlərin əməkdaşlığına uyğun olaraq ortaya çıxan məzmundan ibarətdir.  

 

7.B2B Marketinq 
B2B firmadan firmaya deməkdir. Korporativ sahədə həyata keçirilən marketinq fəaliyyətləridir. Birbaşa fərdi son istifadəçilər üçün deyil, şirkətlər üçün məhsul istehsal edən markalar tərəfindən istifadə olunur. Burada şirkətlər öz məhsullarını müxtəlif şirkətlərə tanıtmaq və satmaq məqsədi daşıyır. 
 
8. Affiliate Marketinq 
Affiliate marketinq satış ortaqlığı marketing deməkdir. Məhsulu satan şirkətin müxtəlif insanlarla satış və marketinq tərəfdaşlığı qurması və onlar vasitəsilə həyata keçirilən satışdan nəşriyyata komissiya verməsi prinsipinə əsaslanır. Affiliate marketinq metodu xüsusilə e-ticarət saytları üçün çox təsirli bir üsuldur. Bir çox fərqli nəşriyyatın təqdimatları nəticəsində satışlar və brend şüurluluğu kəskin şəkildə artır. 
 
Rəqəmsal marketinqin tətbiqi üsullarını bu 8 başlıq altında qısaca ümumiləşdirmək olar. Bununla belə, bu mövzuların hər biri təfərrüatlı şəkildə işlənməli olan mövzulardır. Məhsul və xidmətləri bazara çıxarmaq üçün rəqəmsal marketinq üsullarından istifadə dönüşüm nisbətlərini xeyli artıracaq.

Həmçini Bunları da oxuyun