cümə axşamı 19 sentyabr 2024
Dünyanın 10 ən böyük brend müharibəsi...
Dünyanın 10 ən böyük brend müharibəsi...

Hər sektorda brendlər öz aralarında rəqabət aparırlar. Geyimdə də, dəbdə də, yeməkdə də belədir. Dünyanın ən böyük brend müharibələrindən bəzilərini sizə təqdim edirik.

Ticarət həqiqətən çətin bir sənayedir. Nəzərə alsaq ki, biznes xəttinizdə tək deyilsiniz daim zirvədə qalmaq və yüksək gəlir əldə etmək üçün səy göstərməlisiniz. Bəzən verdiyiniz qərar rəqiblərinizdən bir addım öndə olmağa imkan verir, lakin bəzən bunun əks təsiri ola bilər. 

Dünyanın nəhəng brendləri isə şiddətli rəqabəti ilə diqqət çəkir. Hər biri öz hədəf müştəri bazası üçün yarışır, bu da müəssisələr arasında rəqabət yaradır. İş həyatında rəqabət çox sağlam görünməsə də, hər zaman qazanclı fürsətlər təqdim edir.  gəlin sizin üçün hazırladığımız siyahıda dünyanın 5 nəhəng brendlərinin verdiyi şiddətli rəqabətə daha yaxından nəzər salaq.

Lamborghini - Ferrari
Lamborghini – Ferrari İki şirkətinin ortaq cəhətləri var. Bu parlaq və ultra dəbdəbəli brendlərin hər ikisi İtaliyadandır. Bundan əlavə, loqolarında özlərini təmsil etdiklərinə inandıqları heyvanlar var. Bu iki nəhəng şirkət arasında 47 illik dava davam edir. Təbii ki, bu vəziyyət alıcılara da müsbət təsir göstərir.

Miller-Budweiser
Alkoqol ticarətinin mütləq rəqabətli tərəfi var. Xüsusilə, pivə ticarəti yüksək rəqabət mühiti yaratmaq üçün əlverişlidir. Miller və Budweiser bazarın təxminən 20 faizinə sahibdirlər. Bu iki nəhəng firmanın rəqabəti 1980-ci illərin əvvəllərində baş-başa idi. Bununla belə, Miller bu yarışmada liderliyi ələ keçirdi, Miller Lite böyük uğur qazandı.

Steve Jobs - Bill Gates
Bu gün gördüyümüz kimi iki kompüter nəhəngi texnologiyada yeni zəmin yaratmağa davam edir. Nə Gates, nə də Jobs heç bir universitetdə təhsil almasalar da, hər ikisi kompüter mütəxəssisidir. Gates əvvəlcə işini aktual saxlamaq üçün ofislərdə və evlərdə standart əməliyyat sistemi olaraq Windows-u qurdu.

1997-ci ildə Apple iflasa doğru gedirdi, Gatesin 150 milyon dollar sərmayəsi qəbul edildi. Son 15 ildə Jobs Apple adı altında smartfonlar, musiqi pleyerləri və planşetlər kimi bir çox maraqlı yeni texnologiyaları işə salıb. İkili həmişə rəqib hesab edilsə də, əslində uğur qazanan yaxşı dostdurlar.

Burger King – McDonalds
20-ci Əsrin ortalarından bazara çıxan McDonaldsBurger King şirkətləri ciddi rəqiblərdir. İki “fast food” nəhəngi arasındakı gərgin rəqabəti McDonald's-ın qurucusu Rey Kroc belə yekunlaşdırıb: "Onlar boğularaq ölsəydilər, ağızlarına şlanq soxacaqdım".

Pepsi - Coca Cola
Cola və Pepsi arasındakı rəqabət çox uzundur və hətta yarışın adı "Cola Wars" verilmişdir. İki sərinləşdirici içki şirkətinin döyüşünü maraqlı edən onların çox vaxt eyni auditoriyaya müraciət etmələridir. Coca Cola Milad dövründə reklamda üstünlük təşkil edir və "ailə dostu" brend kimi xarakterizə olunur. Pepsi isə gənc auditoriyanı hədəf alaraq öz bazarını yaratdı. Hər iki şirkət içkilərini reklam etmək üçün bir çox məşhurlarla sövdələşmələr bağlayıb.

Rəqabət, şübhəsiz ki, keyfiyyəti artırır. Əslində bu siyahını daha da uzatmaq olar, lakin buradakı bütün brendlər dünya bazarında böyük rəqabəti ilə tanınır. Ölkəmizin brendləri baxımından bu vəziyyətə məncə tekstil sənayesini nümunə göstərmək olar. 

Həmçini Bunları da oxuyun