cümə axşamı 19 sentyabr 2024
Elon Musk rəsmi olaraq Twitter-i aldı: İlk işi CEO-nu işdən çıxarmaq olub!
Elon Musk rəsmi olaraq Twitter-i aldı: İlk işi CEO-nu işdən çıxarmaq olub!

Aprel ayında Twitter-i almaq üçün 44 milyard dollar təklif edən Elon Musk bu müqaviləni iyun ayında ləğv etdi. Twitter və Mask məhkəmədə olarkən Musk 44 milyard dollarlıq təklifini yenidən təqdim etdi.

SpaceX və Tesla-nın baş direktoru Elon Mask bu gün çoxdan gözlənilən planını reallaşdırdı. İlon Mask rəsmi olaraq Twitter-i aldı.

Elon Muskın Twitter-i alması ilə indiki Twitter administrasiyasında bir gündə inqilab baş verib. Twitter-in siyasət rəhbəri Vijaya Gadde, baş məsləhətçi Sean Edgett və son CEO Parag Agrawal Elon Musk tərəfindən işdən çıxarılıb.

Müxtəlif mənbələrdən verilən məlumata görə, təbii ki, idarəçilər bu ayrılığa görə pul alıblar. Twitterin (keçmiş) baş direktoru Agrawalın 38,7 milyon dollar, Segalın 25,4 milyon dollar və Gaddenin 12,5 milyon dollar təzminat aldığı paylaşılıb.

Elon Musk dəfələrlə Twitter-ə söz azadlığını gətirməyi hədəflədiyini bildirib. Hətta onun Twitter-i almamışdan əvvəl də şəxsi mesajlarında müxtəlif insanlarla bunu müzakirə etdiyini görmüşdük. Bununla belə, Elon Muskın hazırda platformanı harada tutacağı və platformada nələrin dəyişəcəyi kimi bir çox şey sirr olaraq qalır. Muskın planları ictimaiyyətə məlum deyil.

Ortaya çıxan gizli mesajlarda Elon Muskın bəzi planlarını da gördük. Bu planlardan birini o, qardaşına danışıb. Həmin mesajlar belə idi:

“Twitter kimi həm ödəniş, həm də mətn mesajları/linkləri paylaşa biləcəyiniz blokçeyn əsaslı sosial media sistemi üçün bir fikrim var. Zəncirvari mesajınızı qeydiyyatdan keçirmək üçün kiçik bir ödəniş etməli olacaqsınız. Bot və spam hesablarının böyük əksəriyyəti yox olacaq. Boğazı yoxdur, ona görə də söz azadlığı təmin olunacaq.

Tapmacanın ikinci hissəsi bütün blokçeyn mesajlarının, sizə göndərilən və ya göndərdiyin mesajların, izləyicilərin və ya sənin izlədiklərinin nüsxəsini saxlayan böyük real vaxt verilənlər bazasıdır.

Üçüncü hissə isə bulud vasitəsilə telefondakı verilənlər bazasına daxil olan Twitter kimi proqramdır. Bu fikir partlaya bilər”.

Lakin bundan sonra Mask Twitter komandasından Bret Taylorla əlaqə saxladı və başqa bir plan paylaşdı. Bu planda Mask Twitter-i blokçeyn əsaslı yerə çevirməyi hədəfləyib:
“B Planı Twitter-in blokçeyn əsaslı versiyasıdır. Burada tvitlər zəncirvari əməliyyatlarda şərhlərdə yerləşdiriləcək. Beləliklə, şərh yazmaq və ya bu şərhi repost etmək üçün 0,1 Doge kimi ödəməli olacaqsınız."

Bəs X.com bu nağılda harada dayanır?

Elon Muskın X.com saytı əslində yalnız son həftələrdə gündəmdə olub. Musk, Twitter-də ona istiqamətləndirərək, "Twitter razılaşması baş tutmazsa, öz sosial platformanızı yaratmağı düşünmüsünüzmü?" sualına o, “X.com” cavabını verib.

X.com, 1999-cu ildə Musk və onun üç tərəfdaşı tərəfindən alınmış onlayn bank kimi qurulmuşdur. Daha sonra PayPal altında qalan domen adı 2017-ci ildə Maska geri verildi.

Maskın Twitter və X.com-u birləşdirib, birləşdirməyəcəyi hələ məlum deyil. Lakin onun blockchain ambisiyaları Twitter-in tezliklə keçəcəyi transformasiyanın bir hissəsini izah edir.

“Hörmətli Twitter reklamçıları

Twitter əldə etmək üçün motivasiyamı bölüşmək üçün şəxsən əlaqə saxlamaq istədim. Twitteri niyə aldığım və reklam haqqında nə düşündüyümlə bağlı çoxlu fərziyyələr olub. Çoxu yanıldı.

Twitter-i almağımın səbəbi sivilizasiyanın gələcəyi üçün geniş inancların sağlam, qeyri-zorakı şəkildə müzakirə oluna biləcəyi ümumi rəqəmsal şəhər meydanının olmasının vacib olmasıdır. Hal-hazırda böyük bir təhlükə var ki, sosial media daha çox nifrət yaradan və cəmiyyətimizi parçalayan ifrat sağ və ifrat sol əks-səda kameralarına bölünəcək.

Sonsuz klik axtarışında, ənənəvi medianın bir çoxu bu qütbləşmiş ekstremistləri gücləndirdi və qidalandırdı, çünki onlar pul qazanan şey olduğuna inanırlar, lakin bununla da dialoq imkanları itirilir.

Buna görə Twitter-i aldım. Mən bunu etmədim, çünki asan olacaq. Mən bunu daha çox pul qazanmaq üçün etməmişəm. Mən bunu sevdiyim insanlığa kömək etmək üçün etdim. Mən bunu təvazökarlıqla edirəm və ən yaxşı səylərimizə baxmayaraq, bu məqsədə çatmamağın çox real bir ehtimal olduğunu qəbul edirəm.

Bununla belə, Twitter hər kəs üçün pulsuz bir cəhənnəm ola bilməz, burada hər hansı bir nəticə olmadan demək olar, açığı! Qanuna riayət etməklə yanaşı, platformamız hər yaşda olan hər kəs üçün isti və qonaqpərvər olmalıdır; məsələn, filmlərə baxmaq və ya müxtəlif video oyunları oynamaq üçün seçimlərinizə uyğun olaraq istədiyiniz təcrübəni seçə biləcəyiniz bir yer kimi.

Mən də inanıram ki, reklam düzgün aparıldıqda sizi sevindirə, əyləndirə və məlumatlandıra bilər; Sizə heç vaxt mövcud olduğunu bilmədiyiniz bir xidmət, məhsul və ya tibbi müalicə göstərə bilər, lakin bu sizin üçün uyğundur. Bunun doğru olması üçün Twitter istifadəçilərinə onların ehtiyaclarına mümkün qədər uyğun reklamların göstərilməsi vacibdir. Aşağı uyğunluğu olan reklamlar spamdır, lakin yüksək uyğunluğu olan reklamlar əslində məzmundur!

Əsasən, Twitter brendinizi gücləndirən və biznesinizi böyüdən dünyanın ən hörmətli reklam platforması olmağı hədəfləyir. Bizimlə əməkdaşlıq edən hər kəsə təşəkkür edirik. Gəlin birlikdə qeyri-adi bir şey quraq”.

Həmçini Bunları da oxuyun